Sunday, August 7, 2011

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS?


KLIK BANNER UNTUK JOIN

Closing Date : 
31 Ogos 2011 jam 10 Malam


Tema outdoor ?
Oleh kerana aku nie tak ada banyak koleksi gambar bersama en suami dan si chubby Aiman, aku pilih tema family. Bukan apa, en suami nie jenis yang susah nak bergambar. Kalau diberi kesempatan buat outdoor, aku mesti la nak bersama dua insan yang paling aku sayang!

Tema? 
Aku nie agak menggila polkadot, jadi aku nak tema kasih sayang famili polkadot. Meh aku describe, kami bertiga pakai baju warna sedondon dengan corak polkadot. Aku nak suasana yang santai je sambil minum petang dengan apam polkadot dan Set Minuman  Kesihatan Cocoa Collagen dan Stoo Tey Cafe yang aku menang tu.ahakz.. Tak kesahlah kat taman permainan ke or taman bunga. Yang penting ada tanah yang menghijau. Boleh lepak2 kat bawah sambil bentang tikar ala2 berkelah. Pastu ala2 berteduh dengan payung polkadot. haha semua polkadot kan. 


Prop's
  1. Aku dah sebut semua props kt atas. Kalau propsnya tak cukup pun aku tak kisah sangat pasal aku ada satu lagi benda penting yang aku nak bawak. Mak dan abah sebagai props. Orang pun panggil props gak ker? Hentam sajalah..Cuma nak kongsi this outdoor dengan orang yang banyak berjasa dengan aku dan orang yang paling aku sayang selain Aiman dan en suami. Pasal merekalah tempat aku menumpang kasih sayang lepas kematian mak dan pak aku..sob..sob..

Sekian angan-angan tema outdoor aku..:)




4 comments:

Lelord said...

wah menarik ni

IntaNBerliaN said...

thanks tag..

nanti join..

arini br dpt online.. sblm ni internet dah hbs limit so, intenet sgt lembab kalah kura2.. hahha

emma said...

uniknye theme die..suka la..n_n..

harap ada tuah di polkadot itu..hihihi..

thanks ye join contest saya.. ;)

emma said...

ini barulah dinamakan family theme..n_n.. 1st time invite parents sendiri join outdoor..mmg tak pernah la request like this..ape pun i like..

moga Mak dan Abah membawa tuah kepada anda..

thanks for joining my contest..wish u all the best ya... n_n..