Tuesday, September 13, 2011

GA Sapa Nak Shawl Nie?

Salam Bahagia, 


Aku nak buat GA tapi belum fikir hadiah apa yang sesuai, so buat permulaan dengan lafaz Bismillah aku dapat idea nak buat GA ringkas! Aku berbesar hati nak bagi :




1 x Shawl Lycra Two Tone : Grey+Purple 

1 x Shawl Lycra Ribbon : Black

Shawl nie baru lagi ok, aku beli online tapi tak pernah pakai. Shawl nie panjang dan sejuk jer kainnya. Siapa yang biasa pakai shawl mesti tau kain lycra camna kan?

Oleh kerana hadiah serba ringkas, syarat pun ringkas jer! Syaratnya:
  1. Terbuka kepada semua follower Ini Cerita PUAN KUTU dan Kutu Kemaruk Kontest.
  2. Buat entri tajuk yang sama.
  3. Tepek banner dan linkkan ke entri nie.
  4. Tinggalkan link dekat komen SINI saja supaya senang aku nak terjah sapa yang dah join. Komen entri nie untuk pertanyaan GA jer ok.
  5. Done!
Mudah kan? Oh yer tarikh tutup nanti aku bagitau. Kalau kurang penyertaan aku akan panjangkan, kalau banyak penyertaan aku akan pendekkan. Kalau takde orang nak shawl nie aku akan sedekah kat orang lain.hehe..

Kalau tiba-tiba aku baik hati aku akan tambah hadiah misteri. Pemenang adalah melalui lucky draw @ random. Selamat menjoinkan diri!


5 comments:

blog owner said...

http://thechocoeater.blogspot.com/2011/08/ga-sapa-nak-shawl-nie.html
nak join jugak~~

NadOmarSaja said...

Nad join !
Selamat menjalani ibadah puasa :)

http://sukasuki23.blogspot.com/2011/08/ga-sapa-nak-shawl-nie.html

^_^

Nasitah Mada said...

nk nk !!

http://tentangjiwacytah.blogspot.com/2011/08/ga-sapa-nak-shawl-nie.html

::NureeN:: said...

gd luck yerr... ;)

iqawangi said...

wjud lg tak ga ni? :)