Saturday, October 8, 2011

Giveaway Kujie2.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan Ke 20

Nak join sila klik banner yer kawan-kawan!

Tarikh Tutup : 18 Oktober 2011

Firstly, rasanya belum terlambat saya nak ucap Selamat Ulangtahun kepada kak kujie dan suami. Semoga bahagia hingga hujung nyawa!

Sebab jakun tak pernah makan macaron saya joinlah.haha..

Perkara yang disukai  yang terdapat di  kujie2.com – banner, loading time

Pada saya penulisan blog akak bersahaja dan dekat di hati reader. Tutorial pun banyak. Sesuai buat rujukan terutama buat blogger baru. Banner tu walaupun simple cukup comel. Tengok header jer orang boleh tertawan dan tahu identiti tuan blog. Saya yang baru kenal kujie.com pun dapat tau yang kak kujie nie ibu kepada tiga anak kan? Loading dah cukup laju dah.. 

Kelemahan dan cadangan untuk dibaiki di kujie2.com - perlu letak chatbox,  widget, tukar theme ,  tukar banner  atau letak lagu ( ?)

Semua sudah sedia maklum, widget merapu nie buat lambatkan loading jer. Tak perlu kot. Tapi saya perasan widget follower pun takde. Kalau nak bolehlah letak. Tapi kak kujie dah ada reader tersendiri, tak letak pun takpa kot. Tepuk dada tanya selera.hehe..Bagi saya chatbox tu penting, baru meriah nak jerit-jerit tanya khabar dan sembang2. Perlu kot letak. Lagu sangatlah tak perlu. Buat bingit telinga! Theme dan Banner kalau jenis jemu dan rajin boleh je tukar bila-bila masa. Tapi bagi saya dah cantik dah, tak payah tukar tau!

Banyak pulak aku membebel. Sekian saja.


No comments: